Još jedan dan

Još jedan dan, još jedna nova šansa, još jedna nova prilika, još jedna nova mogućnost da sve UPROPASTIM. Nekad je bilo drugačije mislila sam u društvu uvijek treba što više govoriti jer si tako pametniji. Sad mi se čini da je šutnja zlato.

Ako je Marku Tvenu za uspjeh bilo dovoljno ignorisanje i samopouzdanje, vidim uspjeh mi je zagarantovan.

Jučer  Hana piše o tome kome vjerovati ako ni sebi ne vjerujem. Ja se i dalje pitam kako odolijevati pored toliko iskušenja. Kako odoljeti čokoladici, cigareti, novcu u koverti kada znaš da luče serotonin toliko potreban za sreću.

Čitam savjet dana na lokalnom portalu,  „Vrijeme je lijepo izađite napolje i vežite malinu“ to ću i da uradim. Već danima odgađam tu obavezu zbog vjetra, hladnoće i „važnijih obaveza“.

Ne volim domaće životinje nikada ih nisam voljela plašim se njihovih iznenadnih reakcija iz nekog razloga više kod životinja nego kod ljudi. U posljednje vrijeme ima jedna mačka koja mi dolazi svakoga dana. Usvojila sam je ne znam ni ja zašto, i tako stalno mi se mota oko noga. Jednom sam je slučajno (života mi) slučajno nagazila dok se onako blesava vrtjela oko mene. Vidim sad je pažljivija dotrči kad god me primijeti ali ostane bar metar udaljena.

Htjela ja to ili ne stiže proljeće, znam po prašini koju sunčevi zraci izmame. Do nedavno sam bila u zabludi da smo mi izmislili korupciju, a onda pročitam ovu trilogiju od Izabele Aljende i vidim da je i prije dvije stotine godina važio zakon bogatijeg, i tada je bilo kupovine glasova, podmićivanja i nepotizma.

Nekako mi laknulo vidim nismo se mi karakterno sunovratili posljednjih dvadeset godina, trajalo je to vjekovima.

Dosta je bilo politike vraćam se korjenima. Poslušat ću savjet i odoh u maline.

11 thoughts on “Još jedan dan

  1. Politika je uvijek bila i uvijek će ostati ista. Odličan način brzog bogaćenja za one bez morala i s jakim želucem. Zato je izbjegavam u širokom luku i filtriram vijesti. A što se tiče šutnje, omiljena mi je “Wise men speak because they have something to say. Fools because they have to say something”. Kad bi se više ljudi toga držalo bilo bi bolje 😀

    Liked by 1 osoba

    1. Prva recenica je status na fejsu od prije par godina, jutros me FB podsjeti na nju i sjetim se padova ja koja sam padanju sklona. 😉 Toliko napredujem u tom pogledu za koju godinu ima da stignem “u srediste zemlje”.

      Volim

Komentariši

