Misli

Možda još uvijek nisam obišla svijet, ali to i dalje planiram. Život mi je od niza grešaka sačinjen ali je moj, ne dam ga i hoću u njemu da uživam. Sjednem u fotelju zapalim cigaru i počnem da dijelim greške na fizičke i fabričke. Postrojim ih tako do ulaznih vrata i kažem:

-Aj sad razgulite.

Ne daju se one tako lako, prate me cijelog života, džaba ja idem lijevo i desno trudim se da ih izbjegnem ne može. Otkud baš da su kod mene i kako to da su sve moje ne znam? I drugi griješe valjda, a čini m i se da su ove moje greške nekako neoprostive.

Koliko je života potrebno da me ljudi ovakvu prihvate? Pitala sam se često jer nekad mi je to bilo zaista važno…

Nekad je bilo važno uklopiti se, sad koga briga. Svi su u svom malom svijetu zaokupljeni tuđim problemima, razmišljam i smješkam se onako preko cigarete.

Gledam u ove greške fizičke, ne može tu mnogo šminka da pomogne, odmahnem rukom povučem dim i nasmijem se. Bacim onda pogled na ove fabričke pa se tješim nije do mene do pakovanja je.

Ugasim cigaru mahnem im rukom da priđu napravimo jedan selfi jer bez toga se ne može. Znam neću ih tjerati zavoljela sam ih one su dio mene.

A ovi što se stalno žale i kažu „Ako želiš da znaš kako mi je obuj moje cipele idi putem kojim sam prošao“ shvatit će da imam pametnija posla, a ne da idem okolo i obilazim tuđe stramputice.

13 thoughts on “Misli

    1. Upravo tako samo sam ovih dana malo vise bila u drustvu ovih sto se stalno zale na nesto i nekoga izmisljaju razloge za svoje neuspijehe,sanjaju megalomanske snove, pate zbog svega. Propustaju svoj zivot ne uzivaju u njemu, izmice im a oni to i ne prmjecuju

      Liked by 1 osoba

  1. Povratni ping: Misli | Jasna
  2. Kao da sam lično ja u pitanju – što se bore misli moje…. 🙂
    Prepoznala sam se od prve do poslednje reči.
    Ali, greške… Fabričke i fizičke!
    Pa, jao.
    😀
    Sjajnoooo!!!

    Liked by 1 osoba

Komentariši

